My problem

Jag älskar att träna morgon. Inte bara för att det är lite folk då utan även för det är bättre luft på gymmet och mindre lagrad mat i magen eller vad jag nu ska säga. Älskar morgonträning. Men idag kunde jag ej det då jag och Robin kom i sängs sent igår och ville va pigg till jobbet.
Så blir ett sent pass ikväll. Ska köra axlar och mage då!


En annan anledning till att jag inte gillar träna kväll är för att det är, ta inte detta fel nu, så mycket småungar i grupp på gymmet. Tjejgrupperna står mest och babblar och tittar sig själva i spegeln. Killgrupperna spänner sig inför varandra och kör så tungt de kan(för tungt för dem, ser man klart och tydligt) och utför övningarna så fel att det ser ut som de ska gå av eller trilla. Detta är mina anledningar till morgonen. Har väl växt ifrån friskis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0