12 dagar

Vart ingen slappis helg som vi velat.
Blev lite shopping i frölunda torg igår då vi fick inhandlat lite förbrukningsvaror inför flytten! Idag har jag klippt Robins bror och han själv. Sedan har vi vart hemma hos mig och myst med mina föräldrar samt packat de tre första lådorna inför flytten. Känns så overkligt att jag flyttar hemifrån snart!!

Känner mig plötsligt så vuxen. Jag vet om att jag har växt i mi själv mycket senaste året och att jag har växt ifrån vänner då jag är lite före många i mitt liv. Men jag trivs så! Och mogen i min ålder känns bra. Att ta livet på allvar och inte kasta pengar på dyra utgångar och märkesväskor och kläder. Tänk att stå på egna ben! Den känslan. Hahha som ni märker i mitt inlägg har jag väldigt mycket tankar just nu! Såååå nervös och längtar såååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0