Nytt år = Ny start ?!

Så där ja! Nu är jag tillbaks på skärmen igen. Efter en mycket lång bloggpaus bestämde jag mig vid årskiftet att ta bort alla inlägg från min blogg och börja att skriva om min träning istället. Det kan nog motivera mig mer till att skriva, tänkte jag. & sen är det ju alltid himla kul att titta tillbaka på sin träning och kost.
 
Mitt träningsår började med ett grymt benpass på Friskis&Svettis i Askim. Dock har jag inte tränat efter det då jag fått reda på att jag fått kristallsjukan och måste vila. SÅÅ SEGT!
Men ett plus är att jag kommer vara så sjukt taggad nu när jag väl får börja träna igen.
 
Har satt upp lite olika mål att sträva efter. Lite nya PB och lite mer strikt kost. Dock tror jag det är viktigt att ha kvar ätardagen för att kunna leva lite. Nya mål och riktlinjer, nu KÖR VI!
 
Bild från i somras efter ett bra cardiopass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0