Lördag!

Då var det äntligen lördag, alltså ätardag!!
 
Meningen med ätardag:
Kroppen vänjer sig vid vad man äter och förbränner mindre efter ett tag att du börjat äta nyttigt! Och för att kicka igång förbränningen kan man då ha en gång i veckan att man chockar kroppen med fler kalorier. Tänk sen vad skönt det är att längta efter något gott hela veckan och sen äntligen på lördagen få äta det!
Jag tycker denna dagen på veckan är viktig att ha. Eller ja för mig iallafall. Jag vill inte leva mitt liv med att bara äta nyttigt hela tiden. Utan att få unna sig en gång i veckan är verkligen underbart! Sen att man ökar förbränningen också är ju ett plus!
 
Nedan är bilder på det jag fick med mig hem igår!
En camo tröja från Better Bodies, en söt rosa t-shirt från Body Science! LOVE
 
Protein, whey med jordgubbssmak! mums!
 
Fick med mig dessa från Rusta, små busarna jag passar ska få dem tänkte jag! Hihi riktiga tjejiga hundbajspåsar!
 
Bjuder på en formcheck bild av ryggen från idag med! Börjar allt ta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0