Changes

Godkväll!

Dagen har bestått av ett möte på skolan, massa pluggande och myst med min pojkvän en stund! Nu på torsdaf börjar han jobba, önskar honom all lycka till!
 
Jag är fortfarande inte helt på benen men jag orkar anstränga mig en stund och orkar gå små promenader. Men tyvärr går jag ner i vikt och äter sämre... Längtar tills jag får kötta på gymmet igen!
 
December 2012
 
Juli 2012
 
April 2012
 
Lite skillnader? Den skillnaden man ser på dessa otydliga bilderna är nog bara att mina ben är smalare på första bilden (senaste bilden).. Inte bra Sandra! Nu kör vi ben snart!!
 
Nu ska jag unna mig lite lyx genom att ta en varm långdusch och fixa ansiktsmask på mig, samt ta hand om mina fötter. Hoppas ni fina får en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0