Väntan på vändning!

Det sägs att om man kämpar och har det svårt kommer man uppskatta allt så mycket mer. Jag vet själv att jag inte är girig. Jag dras inte till dyra märkesväskor och kläder för det betyder inget för mig. Jag tycker det finns så mycket viktigare saker att lägga sina pengar på. Jag gillar inte personer som får alt på ett guldfat, får tusenkronors presenter. Visst att jag hade blivit glad om jag till ex fått de gymskorna för tusenlappen men då är det något som är användbart och något jag suktat efter länge. Men tänk er själva på dem som får allt.. Bara blir öst med precis dem vill ha! Det får mig illamående. Okej om jag verkligen vill ha ett par snygga märkesjeans men då sparar jag la för tusan för den vetten har jag fått lära mig! Och jag är himla glad för det! Jag är tacksam för det jag har ock jag är tacksam för att jag har min fantastiska familj och pojkvän!
Dem betyder såååå mycket för mig.


Nu har vi fått en stor vändning älskling! Så glad för det! Nu jävlar ska vi kämpa. Snart så har vi det vi velat och suktat efter så länge! Du och jag!! Vi kommer klara detta. Jag älskar dig Robin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0