Så sorligt

Att det varje fredag och lördag står på de flestas facebook om att de ska ut och festa och supa. Jag förstår inte hur man vill det.
Haha låter som en gamling nu eller så har jag insett att det är inte värt att trycka i sig lite eller kanske mycket alkohol någon gång i veckan eller ja någon gång i månaden då alkoholen tar sjukt lång tid att gå ur kroppen. Även om människor tror att det är borta efter ett par dagar så tar det längre tid. Eller människor som tränar seriöst och super?! Vart går det ihop??


Jaja det är deras livsstil men kan säga att ja mår jävligt bra dagen efter när alla bakis uppdateringar kommer upp! Haha då mår man asså!

Med detta säger jag godnatt, själv från min säng tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0