landat i soffan

Efter en halvtimmes promenad hem ligger jag äntligen i soffan. Så skönt efter denna hektiska morgon!
Började med att jag och Robin gick upp vid halv sju för att äta och sen åka bil i en halvtimme för att lämna in hans bil på verkstad. Sen var det en halvtimmes bilfärd tillbaka för att åka till gymmet! Damn vilket grymt armpass jag fick! Pressade som fan och det brändes så gott. Hoppas på mysig träningsvärk imorgon.
Efter det bar det av till jobbet. Som de flesta vet har jag fått jobb ja. Var skitmycket nytt som bara östes på i huvudet idag. Väldigt roligt men var lagom trött när jag gick därifrån, ändå var jag endast där i tre och en halv timme. Men det kändes kan jag lova!
 
Nu bakar min bror kladdkake muffins. Ohja jag ska fan me ha en! Så gott ju. Längtar till jag och min älskling får ordning på allt så vi kan börja planera måltider tillsammans och verkligen satsa på bra kost. Så jäkla svårt just nu!
 
Men snart så.. snart mitt hjärta!
 
sne bild på oss. puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0